dissabte, 26 de novembre del 2011

miniàlbum xl making-off del casament -preciòs- de la Jale i en Keco

M'és difícil explicar com m'ha acollit la bona gent del meu nou poble. Els amics i amigues d'en Marc, la meva nova secció local, la meva nova quiosquera (xD), els Ceps,...
Unes de les persones que m'han fet sentir com a casa són la Jale i en Keco. Sense ni tant sols preguntar, estava posada gravant un vídeo, en un comiat de soltera, un dels casaments més bonics i sencills, i ara, en Roc. Doncs sí, ahir va nèixer en Roc. Tot esperant que els pares estiguin recuperats per anar a fer petons i abraçades, aprofito per penjar el mini-àlbum que els vaig fer pel seu casament.
Es tracta de que puguin recollir les coses prèvies, la llista de convidats, els apunts, i les tonteries d'aquest dia tant especial.






Aprofito la ben entesa per fer pública la porra!! En Roc va nèixer el el 25 de novembre, a les 00.05min , per tant la guanyadora és la Irene. Gairebé la guanyo x 5minuts!!!!  Tots els "dinerus" aniran destinats als estudis del petit príncep dels CEPS.



1 comentari:

  1. enhorabona!!! m'agrada molt el teu bloc!!! has fet molt bé d'actualitzar-lo, vaig parlar amb una activista palestina que està investigant com les xarxes socials i les tic poden potenciar la resiliència en les dones.
    Forta abraçada
    Ruben
    http://elditalanafra.blogspot.com

    ResponElimina